søndag 6. mai 2012

Maifest!

Mai er komt med både sol, 20 grader, blå himmel, ........og nysnø. Uansett vær, den skal FEIRES! Vi har fått inn sinnsykt masse fint i VERO MODA butikke våre, og her kommer noen forslag til fine maifest-antrekk :)

Dette trange skjørtet MÅ du ha i skapet. Det er stretch og kan brukes på utrolig mange måter. Her stylet med en kanonfin topp med perlekrage. Krager er HOT og vi kommer til å se dem med både perler, steiner, paljetter og nagler ut over sommeren. Skjørtet koster bare 160 kr, og toppen 300. Vær rask hvis du vil ha toppen, den FYKER ut av butikk!



  En røff bikerjakke rocker opp antrekket. Vi har denne jakka i Namsos og Molde, men det kommer lignende jakker i de andre butikkene våre etterhvert. Se opp for bikermoten, den KOMMER :) Style den med noe feminint, så får du et spennende antrekk.


Er du en rocka type er det ikke noe i veien for å feire 17. mai, eller konfirmasjon for den sagt skyld i denne kule kjolen til 300 kr. Den har perfekt passform med strikk i tuben slik at den sitter som støpt. Vi har den kùn i svart. Style med kule smykker, kul neglelakk og kule sko. Disse pumpsene fikk jeg av en venninne i gave, kjenner du dem igjen??? :D Loooooove them!!!!!



 Ikke alle vil gå i kjole, og det er helt greit. Den nye lengden på bukser vi ser mye av i vår/sommer er 7/8 lengde. Denne sitter kjempefint og vi har den i lys rosa og i svart. Den koster 400 kr. Chiffontopper skal du bruke med bare BH under for den rette looken. (tommel opp for det, gutter!). Denne koster 160 kr. Med en lys blazer til dette, så er du klar til maifest! Legg merke til at pumpsene er nudefarget. Du finner dem i alle skobutikker.

Det er også lov å rocke seg enda mer opp, men kanskje ikke i 17. mai toget. Jeg foreslår bytur på kvelden for dette antrekket. Shortsen kommer vi ikke bort i fra. Denne er coatet med blank overflate, har glidelåser i gull og sitter kjmpefint på! Den er vel verdt 300 kr! Hodeskaller kommer det mer og mer av ut over sommeren, både på skjerf, smykker og som print på topper, jakker etc. Denne tanktoppen koster 130 kr. Jakken i dyreprint syns jeg er råkul og koster 360 kr. Smykke kr 160.


Dette råfine skjørtet er Alexa Chung avbildet med. Vi har fått in KUN 6 stk i hver butikk, så her må du være om deg! Det koster 400 kr. Blazeren har jeg vist i tidligere innlegg og koster fortsatt 400 kr. Coco Chanel er tidløs og elegant, denne blazeren kan du bruke i årevis og style som her eller til jeans og t-shirt. Krager er somsagt det som gjelder, og de skal være igjenkneppet. Denne koster 200 kr, du får den også i svart.

Denne kjolen bare ELSKER jeg! Den har alt! (400 kr) Jeg har valgt knall røde pumps til den og kunne gjerne ha brukt den 17.mai :)
Vi har fått inn MASSE andre nyheter som jeg ikke fikk plass til i dette innlegget. Er du usikker på  hvordan du skal kle deg i mai, og hvordan du skal kombinere plaggene, så spør en av de flinke ansatte i butikkene våre, de hjelper deg gjerne!

 I morgen drar jeg til Danmark for å kjøpe inn varer til høstlevering i VERO MODA butikkene våre. Kjenner at jeg storgler meg! Følg med på bloggen, så kanskje jeg røper noen hemmeligheter fra innkjøpet etterhvert! ;)
Ha en fin mai-uke så lenge!
Klem fra Sol!



2 kommentarer:

  1. Hva heter det øverste skjørtet? :-)

    SvarSlett
  2. Ojojoj, jeg har lyst på trangt skjørt og paljettskjørt! Hvor stor er sjansen for at dere har det inne enda?

    SvarSlett