mandag 9. april 2012

Very....

3000 har til nå vært innom bloggen min, og jeg har fått utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger! Veldig kjekt, så tusen takk :)
Våren kommer forhåpentligvis for fullt nå, og kanskje du da har lyst på noe fresht i garderoben din? Vi har fått påfyll fra Vero Modas litt med eksklusive merke "Very". Det er sofistikerte plagg med feminine snitt og delikate kvaliteter. Plaggene koster litt mer, men det er abselutt verdt det! Denne kolleksjonen har et kult dyreprint og trendfargen denne gangen er en utrolig fin peach-farge!
Du kjenner igjen den råflotte labelen til Very! Jeg har tatt bilder av de nyeste stylsene fra dette merket, og viser deg hvordan du kan sette sammen en garderobe av plaggene. Enjoy :)
Dødsrå blazer kr 600, kjole i fantastisk kvalitet kr 500.
Vi har fått bare 12 stk av denne kjolen, så vær rask om du vil ha. Den kommer kun i denne fargen. Og jenter: dette er rene "trylle-fargen": ALLE blir brune i den!
Jeg har sansen for kjoler som har detaljer i rygg..  Løøøv it!
Bluse kr 300, kom også i hvit. Alle plaggene fra Very får vi bare 8 eller 12 stk av. Denne blusen har den nye shapen, den går ned på begge hoftene og er kortere på midten. Utrolig feminint og flott snitt!
How cool is this? ;) ;) ;)300 kr for denne toppen i chiffong. Sort-hvit print er kanonfint å style med knallfarger for en røffere look. 
Blazeren med en billig blondesinglett til kr 160 og en basic tanktopp under til kr 100. 
Litt mer peach til garderoben: topp til kr 160. Buksa jeg har på er min nye favorittbukse. Den er coatet (glatt/blank overflate) og PERFEKT passform og MYE stretch. Jenter som har litt rompe og er smale i livet vil digge denne! Koster 300 kr og er fra ONLY.
Denne lekkerbiten er kul til antrekk som ikke har print... 100 kr :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar