torsdag 29. mars 2012

LOVE PASTELL !

Våren er i anmars og det er på tide å bytte ut nuppete akrylcardigans i mørke farger med freshe og lette vårplagg! En av trendene for våren er plagg med ton-i-ton pasteller som gir en feminin og delikat look. Om du er brun eller bleik så spiller det ingen rolle, det er like lekkert uansett!

Jeg ville teste hvor mange antrekk jeg kunne lage til en prislapp på under 2500 kr. Jeg skulle dekke alle kategorier: topper, buksker, strikk og jakker, og plaggene måtte kunne kombineres både til hverdag og til fest. Jeg endte opp med endte med 10 plagg.
Hvor mange antrekk tror du jeg fikk? Bla deg gjennom bildene og få svaret! :)
Topp kr 200, jakke kr 300, shorts kr 230
Samme shorts, rosa genser med lurex kr 400, blondetopp med krage (under) kr 130, jakke kr 360.
Samme shorts, blondetopp med krage som jeg bruker under hva som helst kr 130, hvit ballongtopp med glidelås i rygg kr 100 (!!) Fint med begge jakkene til dette antrekket også.
Igjen samme blondetopp med krage som de andre antrekkene. ALLE må ha en sånn topp i skapet! Nettingstrikk er HOT og blir dødskul til sommeren med tubetopp/tubebh og slitte jeansshorts til! Genser kr 300. Slækk og deilig chinos kr 280.
Her er endelig bilde av blondetoppen som jeg er kjempefan av! Vi har den også i mint, hvit og mørk blå. Kjøp gjerne alle fargene ;) Jakken er i blonder og har tøffe glidelåsdetaljer som rocker den litt opp. Denne kommer også i svart, og kan brukes til abselutt alle antrekk!
Her har jeg bare kombinert plaggene fra tidligere bilder på en annen måte. Mobilvesken i skinn er en av mine personlige favoritter og koster 150 kr. Passer til Iphone 4.

10 plagg inkludert mobilvesken, og 2500 kr fattigere. Men en RIK garderobe med utallige kombinasjonsmuligheter. Tenk TEMA når du shopper, så er det umulig å gjøre feil. Helt ensfargede plagg kan fort bli kjedelige sammen, da er det fint å style lag-på-lag, putte inn et print i form av en topp/skjerf ell. Du kan også bruke smykker/mobilvesker for å gjøre antrekket mer spennende! :)
LOVE VERO MODA!

2 kommentarer:

  1. Herregud så mange fine antrekk og poser du har! Jeg har verken funnet meg noe nytt på lenge eller noen gang vært glad i pastell, men på deg så det jo helt supert ut. Jeg finner meg som regel alltid noe når jeg er hjemme, så får ta meg en tur å ser på Futura før påska =D Forresten burde du gjøre slik at folk kan kommentere med bare navn og nettadresse her på bloggen, for du kan miste mange kommentarer uten det valget=) (malas.blogg.no)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord! :) Pastell er ikke bare pastell, alt handler om hvordan man styler det. Man kan være rocka eller feminin med plagg i pastellfarger alt etter hvilket tilbehør og sko man velger. Duse farger er jo SÅ fint, og det er virkelig deilig å gå våren i møte i lyse og lette farger! Butikken vår på Futura er kjempefin, og Therese og de andre jentene som jobber der er bare så sprudlende glade at de er til å spise opp! Ønsker deg en fin handletur :) Takk for tipset ang kommentarer, jeg har nå åpnet opp for anonyme kommentarer også :)

      Slett